یزد؛

نقش مهم مرکز آموزش فنی و حرفه ای درایجاد شغل و چرخه اقتصاد

 مرکز آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد شغل ، چرخه اقتصاد و صنعت نقش مهمی ایفامی کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هادی مقیمی فرمانداراردکان نیز در این بازدید از مرکز فنی و حرفه ای امام علی اردکان با تبریک هفته ملی مهارت گفت: سازمان فنی و حرفه با ایجاد مهارت و تخصص در برخی حوزه ها بخصوص در صنعت پیشرفت شغلی ایجاد نموده است.

مقیمی افزود : این مرکز باآموزش های لازم از اتلاف وقت و سرمایه های ملی جلوگیری و منجر به بهبود وضعیت اقتصادی و افزایش سرمایه کشور می شود .

وی گفت: با تاسیس این سازمان و ایجاد مشاغل متفاوت گامی ارزشمند در اقتصاد و بکار گیری نیروهای آموزش دیده در قسمت های مورد نیاز که با توجه به آموزهای خود ؛ می تواند در چرخه اقتصاد و صنعت نقش مهمی داشته باشد.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان بیان داشت : افرادی که در این مرکز آموزش می بینند مهارت های لازم را کسب نموده که برای خود می توانند شغل ایجاد کنند و در واحدهای تولیدی صنعتی مشغول بکار شوند .

فرماندار اردکان تصریح کرد : هر کار فرمایی با توجه به فکر اقتصادی که دارد دنبال کاهش ضایعات و افزایش تولید است دراین مورد کارگر ماهر می تواند آینده ی روشنی داشته باشد.

حجت الاسلام اسماعیل شاکرامام جمعه اردکان در بازدید از این مرکزآموزش فنی و حرفه ای  ارزش هر کاری زمانی بیشتر می شود که در ان مهارت و تخصص پیدا شود و آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای فرهنگ کار و تلاش را بین جوانان گسترش می دهد.

امام جمعه افزود : با تبلیع و ترویج دادن فرهنگ مهارت آموزی اهمیت این موضوع و حرفه بیشتر می شود و مورد استقبال قرار می گیرد و اگر این فرهنگ ایجاد شود تمام مردم هزینه می کنند تا در کلاس ها شرکت نمایند .

 

سه مرحله آزمون هماهنگی پایان دوره آموزشی در بخش های مختلف برای 290 نفر در مرکز آموزش فنی و حرفه ای اردکان برگزارشد.

وی در پایان ادامه داد : مرکز فنی و حرفه ای می تواند مهارت و زمینه برای مشاغل خرد فراهم نماید.

انتهای پیام/ ی

گسترش فرهنگ کار و تلاش  در بین جوانان با آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار